Zdalne nauczanie – czwartek 18.06.2020r.

Witam wszystkie „Liski” w kolejnym dniu 🙂 Spójrzcie za okno. Powiedzcie rodzicom, jaka jest pogoda 😉

1. Słuchanie piosenki „Nasze podwórko”

2. Rozmowa na temat piosenki

– Jak zbudowana jest piosenka? (ma 3 zwrotki i refren)

– Co znajduje się na podwórku?

– Co robią dzieci na podwórku?

3. Zabawa przy piosence

I zwrotka – naśladujcie ulubione zabawy na podwórku.

Refren – obracajcie się dookoła.

II zwrotka – naśladujcie czynności, o których jest mowa w tekście: jazdę na rowerze, rolkach, ubieranie lalek.

III zwrotka – naśladujcie czynności o których jest mowa w tekście: grę w piłkę, strzelanie goli do bramki, grę w „dwa ognie”, w „klasy”, skakanie przez gumę…

4. Praca w Kartach Pracy, cz.4.

Wykonajcie zadania na str. 78 – 79 zgodnie z poleceniami.

Zadania dodatkowe do zadania na str. 79:

– pokolorujcie rysunki postaci wykonujących ćwiczenia gimnastyczne tak samo, jak dzieci na obrazkach wyżej,

– wykonajcie 2 wybrane ćwiczenia spośród obrazków z ćwiczącymi dziećmi.

5. Ćwiczenia w czytaniu.

Poszukajcie w wyprawce plastycznej (fioletowa teczka) karty z obrazkami oraz ze zdaniami.

Wytnijcie obrazki oraz zdania dokładnie po linii (każdy obrazek oraz zdanie osobno).

Dobierzcie odpowiednie zdania do poszczególnych obrazków.

Powodzenia oraz miłego dnia życzę 🙂

Renata Hływa

Źródło:

youtube.com

W. Żaba – Żabińska „Kolorowy start z plusem. Karty Pracy”, cz.4, wyd. mac Edukacja

„Kolorowy start z plusem. Wyprawka plastyczna”, wyd. mac Edukacja