Zdalne nauczanie – środa 29.04.2020r.

Witam Was, „Liski” 🙂

Jaki dzisiaj jest dzień?

Spójrzcie na okno – jaką pogodę widzicie? Opiszcie ją.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was zadania rozwijające umiejętność dodawania i odejmowania w zakresie 10., a także umiejętność określania wysokości dźwięków w piosence 😉

Zaczynamy 🙂

1. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 10.

Rozwiążcie poniższe zadania online:

https://www.matzoo.pl/zerowka/policz-i-dodaj-w-zakresie-10_51_331

https://www.matzoo.pl/zerowka/dodawanie-w-zakresie-10_51_4

https://www.matzoo.pl/zerowka/dodawanie-w-zakresie-10-test_51_191

https://www.matzoo.pl/zerowka/odejmowanie-w-zakresie-10_52_5

https://www.matzoo.pl/zerowka/odejmowanie-w-zakresie-10-test_52_196

https://www.matzoo.pl/zerowka/dodawanie-i-odejmowanie-w-zakresie-10_52_7

2. Określanie wysokości dźwięków.

Posłuchajcie piosenki.

https://www.youtube.com/watch?v=n-LmEiu-kZQ

Jakie dźwięki usłyszeliście w piosence?

Zapraszam do zabawy przy piosence.

Odtwórzcie piosenkę jeszcze raz. Przy dźwiękach wyższych poruszajcie się na palcach z rękoma wyciągniętymi wysoko do góry, a przy dźwiękach niższych poruszajcie się na całych stopach z palcami wskazującymi przy głowie (jako krowie rogi).

3. Praca w kartach pracy cz. 3.

Wykonajcie zadania ze stron 86 – 88 zgodnie z poleceniami.

Miłego dnia 🙂

Renata Hływa

Źródło:

matzoo.pl

youtube.com

W. Żaba – Żabińska, “Kolorowy start z plusem. Karty Pracy”, cz.3, wyd. mac Edukacja