Witam Was, „Liski” 🙂
Jaki dzisiaj jest dzień?
Spójrzcie na okno – jaką pogodę widzicie? Opiszcie ją.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was zadania rozwijające umiejętność dodawania i odejmowania w zakresie 10., a także umiejętność określania wysokości dźwięków w piosence 😉
Zaczynamy 🙂
1. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 10.
Rozwiążcie poniższe zadania online:
https://www.matzoo.pl/zerowka/policz-i-dodaj-w-zakresie-10_51_331
https://www.matzoo.pl/zerowka/dodawanie-w-zakresie-10_51_4
https://www.matzoo.pl/zerowka/dodawanie-w-zakresie-10-test_51_191
https://www.matzoo.pl/zerowka/odejmowanie-w-zakresie-10_52_5
https://www.matzoo.pl/zerowka/odejmowanie-w-zakresie-10-test_52_196
https://www.matzoo.pl/zerowka/dodawanie-i-odejmowanie-w-zakresie-10_52_7
2. Określanie wysokości dźwięków.
Posłuchajcie piosenki.
https://www.youtube.com/watch?v=n-LmEiu-kZQ
Jakie dźwięki usłyszeliście w piosence?
Zapraszam do zabawy przy piosence.
Odtwórzcie piosenkę jeszcze raz. Przy dźwiękach wyższych poruszajcie się na palcach z rękoma wyciągniętymi wysoko do góry, a przy dźwiękach niższych poruszajcie się na całych stopach z palcami wskazującymi przy głowie (jako krowie rogi).
3. Praca w kartach pracy cz. 3.
Wykonajcie zadania ze stron 86 – 88 zgodnie z poleceniami.
Miłego dnia 🙂
Renata Hływa
Źródło:
matzoo.pl
youtube.com
W. Żaba – Żabińska, “Kolorowy start z plusem. Karty Pracy”, cz.3, wyd. mac Edukacja