Cele:
– rozwijanie orientacji przestrzennej i umiejętności posługiwania się przyimkami,
– rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej,
– usprawnianie narządów artykulacyjnych.
Metody pracy:
słowna, oglądowa, czynna
Formy pracy:
indywidualna
Pomoce: karty pracy do wydrukowania, kredki
http://pp15.glogow.pl/wp-content/uploads/2020/05/chomik.pdf
http://pp15.glogow.pl/wp-content/uploads/2020/05/Lubię-mówić.-Część-3.pdf
Przebieg:
1. Rozwijanie sprawności artykulatorów.
Pokoloruj chomika i poćwicz przed lustrem.
Wypchaj policzki powietrzem, jak chomik jedzeniem. Wytrzymaj tak kilka sekund, a potem powoli wydmuchuj zgromadzone powietrze (usta wysunięte do przodu, jak do przesyłania całusków, lekko rozchylone). Powtórz ćwiczenie 9 razy.
2. Rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej.
(karta pracy z zadaniem nr 20)
Odszukaj i zakreśl właściwy cień.
3. Rozwijanie orientacji w przestrzeni.
(karta pracy z zadaniem nr 10)
Powiedz, gdzie leży:
– flet,
– kłębek wełny,
– fajka,
– kolejka,
– igła z nitką.
4. Ćwiczenia online.
https://szaloneliczby.pl/wskaz-zabawke-z-wybranej-polki/
Renata Hływa
Źródło:
www.harmonia.edu.pl/pl/i/EDUKACJA-W-DOMU/
www.szaloneliczby.pl