Witam wszystkie „Liski” w kolejnym dniu 🙂 Spójrzcie za okno. Powiedzcie rodzicom, jaka jest pogoda 😉
1. Słuchanie piosenki „Nasze podwórko”
2. Rozmowa na temat piosenki
– Jak zbudowana jest piosenka? (ma 3 zwrotki i refren)
– Co znajduje się na podwórku?
– Co robią dzieci na podwórku?
3. Zabawa przy piosence
I zwrotka – naśladujcie ulubione zabawy na podwórku.
Refren – obracajcie się dookoła.
II zwrotka – naśladujcie czynności, o których jest mowa w tekście: jazdę na rowerze, rolkach, ubieranie lalek.
III zwrotka – naśladujcie czynności o których jest mowa w tekście: grę w piłkę, strzelanie goli do bramki, grę w „dwa ognie”, w „klasy”, skakanie przez gumę…
4. Praca w Kartach Pracy, cz.4.
Wykonajcie zadania na str. 78 – 79 zgodnie z poleceniami.
Zadania dodatkowe do zadania na str. 79:
– pokolorujcie rysunki postaci wykonujących ćwiczenia gimnastyczne tak samo, jak dzieci na obrazkach wyżej,
– wykonajcie 2 wybrane ćwiczenia spośród obrazków z ćwiczącymi dziećmi.
5. Ćwiczenia w czytaniu.
Poszukajcie w wyprawce plastycznej (fioletowa teczka) karty z obrazkami oraz ze zdaniami.
Wytnijcie obrazki oraz zdania dokładnie po linii (każdy obrazek oraz zdanie osobno).
Dobierzcie odpowiednie zdania do poszczególnych obrazków.
Powodzenia oraz miłego dnia życzę 🙂
Renata Hływa
Źródło:
youtube.com
W. Żaba – Żabińska „Kolorowy start z plusem. Karty Pracy”, cz.4, wyd. mac Edukacja
„Kolorowy start z plusem. Wyprawka plastyczna”, wyd. mac Edukacja