Rozkład dnia grup

Ramowy rozkład dnia
6:00 – 8:00
  • Schodzenie się dzieci,
  • zabawy wg inwencji dzieci, w kącikach tematycznych,
  • praca z zespołem dzieci lub indywidualna
    o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensacyjnym
    i wychowawczym,
  • praca z dzieckiem zdolnym,
  • gry dydaktyczne,
  • prace porządkowe,
  • zabawy i ćwiczenia logopedyczne,
  • zabawy ruchowe,
  • zabawy ze śpiewem,
  • zabawy integracyjne.
8:00 – 8:30
  • Zabawy ruchowe integrujące całą grupę,
  • ćwiczenia poranne,
  • czynności sanitarno-higieniczne,
  • praca dyżurnych,
  • przygotowanie do śniadania.
8:30 – 9:00 Śniadanie

  • doskonalenie umiejętności samodzielnego
    i estetycznego spożywania posiłku.
9:00-10:45 Działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową:

  • zajęcia i zabawy edukacyjne,
  • spacery,
  • wycieczki,
  • pobyt w ogrodzie przedszkolnym,
  • zabawy organizowane i swobodne,
  • gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka,
  • obserwacje przyrodnicze.

Czynności samoobsługowe w szatni.

10:45-11:00
  • Czynności sanitarno-higieniczne,
  • praca dyżurnych,
  • przygotowanie do I dania.
11:00 – 11:30 Obiad – I danie + deser

  • doskonalenie umiejętności samodzielnego
    i estetycznego spożywania posiłku,
  • ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami.
11:30 – 13:15 Grupy młodsze:

  • poobiedni odpoczynek- leżakowanie.

Grupy starsze:

  • słuchanie bajek,
  • relaks poobiedni,
  • gry i zabawy w małych zespołach,
  • działalność plastyczno-konstrukcyjna,
  • zabawy muzyczno-rytmiczne,
  • zabawy w teatr,
  • zabawy z inicjatywy dzieci,
  • praca indywidualna,
  • praca z dzieckiem zdolnym.
13:15 – 13:30
  • Czynności sanitarno-higieniczne,
  • praca dyżurnych,
  • przygotowanie do II dania.
13:30 – 14:15 Obiad – II danie

  • doskonalenie umiejętności samodzielnego
    i estetycznego spożywania posiłku,
  • ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami.
14:15 – 16:00
  • Zabawy ruchowe, kreatywne,
  • zabawy tematyczne, twórcze,
  • praca indywidualna,
  • zabawy integracyjne,
  • zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci,
  • prace gospodarczo-porządkowe,
  • własna aktywność dzieci,
  • rozmowy indywidualne z rodzicami.