Cele:
– rozwijanie logicznego myślenia,
– rozwijanie mowy,
– rozwijanie słuchu fonemowego i fonematycznego,
– rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowej,
– rozwijanie umiejętności liczenia w zakresie 10.,
– rozwijanie umiejętności grafomotorycznych,
– rozwijanie koncentracji uwagi oraz spostrzegawczości wzrokowej
Metody pracy:
słowna, oglądowa, czynna
Formy pracy:
indywidualna
Pomoce: wydrukowane karty pracy, kredki
http://pp15.glogow.pl/wp-content/uploads/2020/05/sudoku2.pdf
http://pp15.glogow.pl/wp-content/uploads/2020/05/głoska-k.pdf
http://pp15.glogow.pl/wp-content/uploads/2020/05/KOLOROWANKA.pdf
http://pp15.glogow.pl/wp-content/uploads/2020/05/różnice-szkoła.pdf
Przebieg:
1. Sudoku
Uzupełnij sudoku. Pamiętaj, aby w każdym wierszu i w każdej kolumnie daną cyfrę wpisać tylko jeden raz.
2. Głoska k
Przyjrzyj się obrazkowi. Co widzisz?
Zieloną kredką otocz te przedmioty, których nazwy rozpoczynają się głoską k. Wymień nazwy tych przedmiotów.
Czerwoną kredką otocz te przedmioty, które mają głoskę k w środku nazwy. Wymień nazwy tych przedmiotów.
Przedmioty, które mają głoskę k na końcu swojej nazwy, otocz pętelką w niebieski kolorze. Wymień nazwy tych przedmiotów.
3. Kolorowanka
Pokoloruj obrazek wg podanego kodu.
Aby dowiedzieć się, jakim kolorem należy pokolorować dane pole, należy najpierw wykonać obliczenia.
4. Różnice
Znajdź 10 różnic między obrazkami.
Powodzenia 🙂
Renata Hływa
Źródło:
www.harmonia.edu.pl/pl/i/EDUKACJA-W-DOMU/
specjalni.pl