Witajcie Myszki. Śniadanko zjedzone, ząbki umyte? Jeśli tak, to możemy zacząć kolejne zajęcia 😉
- Na początek krótki filmik o przygodach małego pieska (musicie pomóc mu trafić do domu, a przy okazji zobaczymy czy zapamiętaliście nazwy domów pozostałych zwierzątek).
2. Zadania do wykonania 🙂
Karty do pobrania i wydrukowania:
3. Zabawa naśladowcza „Na wiejskim podwórku”
Przebieg: Dzieci biegają po dywanie. Zatrzymują się i na hasło: Pieski – chodzą na czworakach i naśladują szczekanie psa. Na hasło: Koniki – biegną, zatrzymują się i grzebią kopytkiem. Na hasło: Koguty – stają na jednej nodze i naśladują pianie koguta.
4. Rozwiązywanie zagadek.
BRAWO, TO KURA 🙂
BRAWO, TO KOŃ 🙂
TAK, TO OCZYWIŚCIE SĄ ŚWINKI 🙂
TAK! TO BYK!
SUPER! TAK, TO INDYK!
Świetnie Wam poszło !!! Doskonale znacie już zwierzęta gospodarskie.
5. Praca w „Kartach pracy”, cz.3, str.74 – 75.
Wykonajcie zadania zgodnie z podanymi poleceniami. Powodzenia 🙂
Miłego dnia, do jutra 🙂
p. Ewelinka, p. Renatka
Źródła:
youtube.com
pomyslowawiewiorka.wixsite.com
eduzabawy.com
W. Żaba – Żabińska, „Kolorowy start. Karty pracy”, cz.3, wyd. MAC Edukacja