Nauczanie zdalne- 13.04. (wtorek)

Witajcie Myszki. Śniadanko zjedzone, ząbki umyte? Jeśli tak, to możemy zacząć kolejne zajęcia 😉

  1. Na początek krótki filmik o przygodach małego pieska (musicie pomóc mu trafić do domu, a przy okazji zobaczymy czy zapamiętaliście nazwy domów pozostałych zwierzątek).

GDZIE JA MIESZKAM? Nauka zwierząt gospodarstwa, nazwy ich domów, odgłosy – NAUKA PRZEZ ZABAWĘ❗ – Bing video

2. Zadania do wykonania 🙂

Karty do pobrania i wydrukowania:

3. Zabawa naśladowcza „Na wiejskim podwórku”
Przebieg: Dzieci biegają po dywanie. Zatrzymują się i na hasło: Pieski – chodzą na czworakach i naśladują szczekanie psa. Na hasło: Koniki – biegną, zatrzymują się i grzebią kopytkiem. Na hasło: Koguty – stają na jednej nodze i naśladują pianie koguta.

4. Rozwiązywanie zagadek.

BRAWO, TO KURA 🙂

BRAWO, TO KOŃ 🙂

TAK, TO OCZYWIŚCIE SĄ ŚWINKI 🙂

TAK! TO BYK!

SUPER! TAK, TO INDYK!

Świetnie Wam poszło !!! Doskonale znacie już zwierzęta gospodarskie.

5. Praca w „Kartach pracy”, cz.3, str.74 – 75.

Wykonajcie zadania zgodnie z podanymi poleceniami. Powodzenia 🙂

Miłego dnia, do jutra 🙂

p. Ewelinka, p. Renatka

Źródła:

youtube.com

pomyslowawiewiorka.wixsite.com

eduzabawy.com

W. Żaba – Żabińska, „Kolorowy start. Karty pracy”, cz.3, wyd. MAC Edukacja